#1 2006-10-30 20:29:56

masa

nowy na forum

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 13
Punktów :   

na przytycie.....

zna ktoś jakąś diete na przytycie ale tak zeby nie nabrać np: brzucha?


http://img.kafito.pl/k/l/1262834144Kafito_Multilangugae.jpg

Offline

 

#2 2006-10-30 20:36:53

marcin1984

częsty bywalec

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2006-09-13
Posty: 41
Punktów :   
WWW

Re: na przytycie.....

dieta białowa i węglowodanowa..napisz ile ćwiczysz i podaj więcej wiadomości na swój temat

Offline

 

#3 2006-10-30 20:40:34

masa

nowy na forum

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 13
Punktów :   

Re: na przytycie.....

waga 68 kilo, wzrost 175...staż na siłowni ok 6 miesięcy na domowym sprzecie własnej roboty.Trening ok 4 dni w tygodniu po 1 do 1 1/2 godziny


http://img.kafito.pl/k/l/1262834144Kafito_Multilangugae.jpg

Offline

 

#4 2006-10-30 20:43:20

marcin1984

częsty bywalec

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2006-09-13
Posty: 41
Punktów :   
WWW

Re: na przytycie.....

Stosujesz jakieś odżywki typu białko lub kreatyna? Napisz co brałeś...

Offline

 

#5 2006-10-30 20:46:52

masa

nowy na forum

Skąd: Poznań
Zarejestrowany: 2006-10-30
Posty: 13
Punktów :   

Re: na przytycie.....

Mam białko serwatkowe i narazie nie kupuje żadnych odżywek:( możliwe bedzie tylko zakupienie kreatyny ale to tez musze wiedzieć czy mam ją stosować razem z kreatyną czy osobno i o jakich porach:)


http://img.kafito.pl/k/l/1262834144Kafito_Multilangugae.jpg

Offline

 

#6 2006-10-30 20:48:41

marcin1984

częsty bywalec

Skąd: Kraków
Zarejestrowany: 2006-09-13
Posty: 41
Punktów :   
WWW

Re: na przytycie.....

Podam Ci przykładową diete która napewno Ci sie przyda jak nie w całości to po cześci:/

Rano po przebudzeniu 30g białka serwatkowego

I sniadanie: platki (100g) + mlego (400ml) + 2 lyzki oliwy z oliwek

II sniadanie: serek wiejski (200g) + 6 kromek chleba wasa + garsc rodzynek lub jakis owoc

III obiad: jogurt 0% (400g) + 6 kromek chleba wasa + 30g białka serwatkowego

IV obiad: ryz brazowy (100g) + piersi z kurczaka mielone lub golabki + owoce lub wazywa
+ 1 lyzka oliwy z oliwek

Trening
Po treningu 1 tab. multiwitaminy + banan lub jablko

V kolacja: platki owsiane (100g) + mleko (600ml) + 30g białka serwatkowego
+ 1 lyzka oliwy z oliwek

0,5 godziny przed snem 1 tab. magnezu + 1 tab. cynku

Offline

 

#7 2006-10-30 20:51:32

 admin

Administrator

Zarejestrowany: 2006-08-30
Posty: 1406
Punktów :   
WWW

Re: na przytycie.....

Jeśli będziesz chział dorzucić kreatyne do serwatki musisz wiedzieć o odstępie między tymi suplami.


Plany treningowe http://treningi.blox.pl

Offline

 

#8 2010-12-09 19:55:48

 KILLER

częsty bywalec

Zarejestrowany: 2010-12-09
Posty: 49
Punktów :   

Re: na przytycie.....

ja bym diete którą podał marcin wrzucił do korekty. masz tu moja dietę, prosta z zarazem nie zawodna

1. płatki owsiane + 3 jajka
2. pierś z kurczaka + ryż brązowy/ kasza gryczana
3. tuńczyk + ryz
4. pierś + chleb pełnoziarnisty 
5. rybka + ryż brązowy
6. twaróg + oliwa z oliwek

nie wiem kiedy masz trening wiec nie wiem kiedy dać tłuszcze, wiec nie dawaj tylko w okołotreningowe a w pozostałe dawaj juz. Jakie proporcje to ty juz sam sobie oblicz, ważne zebyś miał dodatni bilans kaloryczny

Offline

 

#9 2017-05-08 14:57:28

knall

częsty bywalec

Zarejestrowany: 2017-05-08
Posty: 93
Punktów :   

Re: na przytycie.....

Nie za marne te diety na przytycie?
;/




weblink

Offline

 

#10 2017-08-26 07:09:34

Mr.BigGains

częsty bywalec

Zarejestrowany: 2014-08-28
Posty: 39
Punktów :   

Re: na przytycie.....

Za przeproszeniem te diety Wasze to z dupy wzięte.
Sam nabiał i do tego łączenie węgi z tłuszczem? Litr mleka dziennie? Aby alergi dostał na białka mleka? I do tego jeszcze serwatka?
Po co tyle oliwy z oliwek?
Chlebek Wasa? Papier bez wartości ma jeść?
200 gram serka wiejskiego na przytycie?
Garść rodzynek? Same cukry od rana?
Gołąbki? No jaja jakieś.
Ty weź idz po podstawowe informacje a potem dawaj rady a nie. Na diecie 1500 kcal przy 4 treningach na pewno przytyje, a na 100% rozwali sobie układ hormonalny. Już kolega Killer mądrzejszą dietę wypisał.
Podstawa to nadwyżka kcal w diecie pochodząca z porządnych, nie przetworzonych źródeł.Będzie to: kurczak, jaja, ryby, wołowina i wieprzowina (chude, lub w dni bez treningu może być lekko tłusta), ryże i kasze, ziemniaki, bataty, czasami twarogi (tutaj można dać te tłuste).Z tłuszczy to niech będzie ta oliwa z oliwek (z pierwszego tłoczenia), olej kokosowy, awaokado. Pieczywo i ryż tylko z pełnego ziarna, najlepiej pieczywo na zakwasie (nie bójmy się bez potrzeby glutenu). Jeśli chodzi o białko, to najlepiej izolat. I najlepiej po treningu. Jeśli nie masz to po prostu godzinę po treningu jesz banana lub kurczaka z ryżem itp. A i nie zapominamy o owocach i warzywach! Podstawa! Owoce i warzywa są bardzo potrzebne, np jabłka, pomarańcze, brzoskiwnie, arbuz, papryka (dużo witaminy C), ziemniaki, kalafior, brokuł itp. Pamiętaj, że zdrowy facet nie powinien nigdy schodzić poniżej 2000 kcal bo wtedy po prostu organizm sam siebie zjada. 2000 kcal to takie minimum do funkcjonowania.
Jeśli chodzi o łączenie kreatyny z białkiem to czemu nie? Bo co? Nie rozumiem. Dużo odżywek ma takie połączenie i jakoś nie widzę tu żadnych problemów.
Podstawa jest taka: wejdz na kalkulator (na necie jest ich pełno), wylicz sobie zapotrzebowanie kcal i dodawaj do tego około 200kcal co tydzień. Jeśli nie widzisz wzrostu wagi, to dodaj w kolejnym tygodniu następne 200 kcal, aż do momentu, iż waga zacznie rosnąć. Na dobrym żarciu i ciężkim treningu mięśnie będą się budować a tłuszcz nie będzie się osadzał.
Z supli ja bym jeszcze sięgnął o aminokwasy (EAA lub BCAA), Zmb i kilka innych, ale jak kasy nie masz to nie będę się rozpisywał.
Co do nadwyżki kcal, jeśli ciężko Ci ją zrobić, to dajesz gainera po treningu zamiast posiłku. Tutaj też wybierał bym typowe bulki (czyli takie gdzie mamy na równym poziomie białko i węgle, np sprawdz sobie Jumbo Hardcore - dodatkowo ma w składzie kreatynę, aminokwasy itp, takie all-in-one).
To tyle z podstaw. Obserwuj organizm, trenuj i dobrze jedz.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mojtrening.pun.pl