#1 2012-10-26 14:35:24

osiek

nowy na forum

Zarejestrowany: 2012-10-26
Posty: 1
Punktów :   

Pomoc przy ułożeniu diety- nowicjusz

Witam

A więc tak. Zaczynam ćwiczyć na siłowni (ćwiczę już od miesiąca, ale to co jest miesiąc? ;] ) i chciałbym abyście mi pomogli ułożyć jakąś sensowną dietę na przyrost masy mięśniowej.

Ćwiczę 3 x w tygodniu:
Poniedziałek- Klata, triceps
Środa- Plecy, biceps
Piątek- Barki, nogi

(w te 3 dni robię również brzuszki, po 10 x 8 seri)

Pracuję od poniedziałku do soboty od godziny 10:00 (wstaję o 9.00) do 17:45 (chwile przed 18:00 jestem w domu). w soboty pracuję od 10 do 14.

Jem 4 posiłki dziennie (czasami są to 3 lub 5, jednak zazwyczaj 4). O 10 jem śniadanie, o 14 "obiad" (jakaś kanapka, kanapki), o 18 po pracy obiad (zależy co się trafi), na koniec kolację około 21.30-22.

Ćwiczę o godzinie 19/19-15, ponieważ tylko taka pora mi odpowiada.

Mam 23 lata, 180 cm wzrostu, 71 kg wagi. Mam lekkie fałdki tłuszczu w okolicy bioder, nic strasznego no i (co mnie bardzo boli ;p ) spory brzuszek od nocnego obżerania się i piwka ;]

Proszę o pomoc przy ułożeniu dietki (coś z sensem, ponieważ nie dam jeść raczej dorsza w pracy itp) co pomoże nabrać mięśni i pozwoli zmniejszyć brzuszek.

Pozdrawiam

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
strona internetowa tutaj więcej porad tutaj