#1 2012-05-21 17:34:32

kabaczek88

nowy na forum

Zarejestrowany: 2012-05-21
Posty: 2
Punktów :   

Witam wszystkich forumowiczów :) - prośba o pomoc, ocenę i wsparcie :)

Cześć
tutaj Mateusz, lat 24, 95 kg wagi, wygląd jak w 7 miesiącu ciąży i ... chce to zmienić, mam nadzieje że mi choć troszeczkę pomożecie w tym wszystkim. Udowodniłem sobie, że jak się zaprę to mi się udaje -> przykład ?
po jedenastu latach palenia (paczka czerwonych fajek dziennie) udało mi się pozbyć tego *** nałogu -> widoczny wzrost wagi i, czuje się aż jak świnia. W nic się nie mieszczę itd.
Chce zacząć nad sobą pracować, nie chodzi mi o wygląd al`a Pudzian, bo ani mi się to nie podoba, ani mi to nie jest potrzebne. ale chce mieć ładnie ukształtowaną klatkę, fajną obręcz barkową, do tego 6/8 pak na brzuszku (póki co beczka)

Póki co - staram się zmienić nawyki żywieniowe (no rzodkiewki + marchewka zamiast nuggetsów
ale to nie jest takie proste z dnia na dzień tym bardziej że lubię czasami chipsa czy browara.

Wyczytałem fajny artykuł na men`s healt p diecie/ćwiczeniach ABS - tylko czy to będzie dla mnie dobre? bo głównie chodzi mi o redukcje, ale nie tylko. Jestem w takim stanie, że nie jestem w stanie zrobić 10 pompek

Jakieś propozycje ?
Na diety składające się z łososia mnie nie stać, bo zarabiał tragicznie mało, poza tym pracuje w trybie gdzie jestem czasami w pracy 7-19 czy 8-20 a następnego dnia to samo więc czasami odpada możliwość ćwiczeń bądź max 30 minut i to raczej w domu. Mam też dwie przerwy w pracy 20 minutowe więc racjonalne jakieś sensowe żywienie - sam nie wiem.

Proszę o pomoc, będę wdzięczny za udzielone wskazówki

Offline

 

#2 2012-05-21 20:10:51

 Saviola

Moderator działu TRENING

Zarejestrowany: 2009-07-23
Posty: 641
Punktów :   10 
Jaka dieta?: masa!

Re: Witam wszystkich forumowiczów :) - prośba o pomoc, ocenę i wsparcie :)

1 oblicz swoje zapotrzebowanie kcal
2 ustaw na początek bilans na 0
3 układając dietę daj ok 1,8g białka na każdy kg masy ciała, resztę kcal uzupełnij zdrowymi tłuszczami i złozonymi węglowodanami (wyjatek posiłek potreningowy wtedy jesz weglowodany proste) wszystko komponujesz tak aby bilans sie sgadzał
4 trening siłowy-zapsz sie na siłownię albo trening domatora-patrz google
5 trening aerobowy-najważniejsza rzecz, bez niej nie ma redukcji- zacznij od 3x30 minut w tyg w miare kiedy tłuszcz nie będzie schodził dorzucasz 1 sesje potem drugą potem wydłuzasz czas o 5 minut aż dojdziesz 5 razy w tyg po 50 minut
6 dobra wiadomośc - raz na tydzień mozesz sobie pozwolić na cheat meal-oszukany posiłek jesz pizze, kebab, lody itd lecz trzeba uważać bo można przesadzić dlatego najlepiej zjeśc go w ostatnim albo przedostatnim posiłku cheat meal nie powinien przekraczać 1000 kcal. Taki cheat nie wpłynie negatywnie na redukcję - a nawet przyniesie więcej plusów
7 źródła węglowodanów: ryż brązowy, dziki, basmati, ziemniaki, makaron pełnoziarnisty, płatki owsiane/jęczmienne/orkiszowe, chleb pełnoziarnisty, kasza jeczmienna, gryczana itd
źródła białka: pierś z kurczaka/indyka, mięso czerwone, ryby, jaja
źródła tłuszczy: orzechy włoskie, ziemne, oliwa z oliwek, olej lniany, słonecznikowy, żółtka jaj, w mięsie czerwonym tez masz sporo itd


getbig or die trying
Poradnik kulturysty <---sprawdź to! %-)))

Offline

 

#3 2012-05-21 21:27:32

kabaczek88

nowy na forum

Zarejestrowany: 2012-05-21
Posty: 2
Punktów :   

Re: Witam wszystkich forumowiczów :) - prośba o pomoc, ocenę i wsparcie :)

dzięki dzięki

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
ciekawa historia The Greatest - Głosowanie DKW RT250S Eleven Gol Live - 23.09.2018 zapraszam do lektury pomniejszacz zdjęć noclegi w Darłowie materace hilding turnusy odchudzające www.neonex.pl