#1 2009-05-22 18:33:02

02harkor85

nowy na forum

Zarejestrowany: 2009-05-09
Posty: 10
Punktów :   

Medycyna o szkodliwości wspomagania się sterydami przez kulturystów

Jak już jest o sterydach , to warto tu rozpowszechnić teksty na czasie, czyli co lekarze  sądzią o spozywaniu sterydów przez kulturystów.

W dzisiejszym  „Dużym Formacie” – dodatku do „Gazety Wyborczej” można przeczytać:
FACETOM ROSNĄ PIERSI
Z  lekarzami o dopingu, sercu i mięśniach rozmawia Wojciech Staszewski

Sport to samo zdrowie? Spójrzmy na siłownię...
- Na forach kulturystycznych mężczyźni piszą: "Niestety nie mogę już współżyć z kobietą". Stają się impotentami przez steroidy. Dzwonią do nas, proszą o pomoc, odsyłamy ich do endokrynologów. Potem dziękują, ale mówią, że proces powrotu do normalności trwał dwa lata, pięć lat.
U kobiet zaburzenia cyklu miesiączkowego aż do zatrzymania. Zanik gruczołów sutkowych, przerost łechtaczki, owłosienie typu męskiego.


Co jeszcze u mężczyzn?
- Ginekomastia - mężczyznom powiększają się piersi. Dla faceta, który chodził na siłownię, bo chciał mieć sylwetkę prawdziwego mężczyzny, to jednak problem, nieprawdaż?
Na forach oczywiście pojawiają się informacje, co brać, żeby zmniejszyć ryzyko ginekomastii. Ale to błędne koło. Bo jeśli ktoś stosuje testosteron, organizm się broni i przestaje produkować własny. Więc trzeba dostarczać testosteron z zewnątrz. Często to zmiany nieodwracalne.


Jak to "nieodwracalne"?
- Zaburzenia wydzielania plemników i zanik jąder. To samo jest z łysieniem...

To "karki" są łysi przez sterydy?
- To jeden z efektów niepożądanych.

Jest więcej!

Po przeczytaniu tego co wyżej, jak teraz wierzyć tym, którzy na forach kulturystycznych zachwalają cykle sterydowe na masę, czyli wyższość masy mięśniowej nad rozumem i zdrowiem!  Mądry  i bez  czytania  tego artykułu  wybierze  zdrowie!

Offline

 

#2 2009-05-22 21:35:33

 admin

Administrator

Zarejestrowany: 2006-08-30
Posty: 1406
Punktów :   
WWW

Re: Medycyna o szkodliwości wspomagania się sterydami przez kulturystów

No cycki u facetów to odwieczny problem....ale sami to wybierają. Operacje sa kosztowne.


Plany treningowe http://treningi.blox.pl

Offline

 

#3 2009-09-24 00:14:46

02harkor85

nowy na forum

Zarejestrowany: 2009-05-09
Posty: 10
Punktów :   

Re: Medycyna o szkodliwości wspomagania się sterydami przez kulturystów

NaszeMiasto.pl >> Lębork (Pomorze) Wydarzenia
"Student z Gdańska kupił pigułkę przez internet i ... trafił w ciężkim stanie do szpitala ".
2009-08-19 00:01:00

"Internet to największa apteka świata. Można tu kupić (mniej lub bardziej legalnie) wszystko - od aspiryny, przez viagrę, po antybiotyki i leki stosowane przez onkologów.
Dwudziestoletni student z Trójmiasta zdecydował się przed kilkoma miesiącami skorzystać ze znalezionej w sieci oferty zakupu fitosterydów, które miały wpłynąć na rozwój masy mięśniowej. W lipcu z ciężką żółtaczką trafił do jednego z trójmiejskich szpitali.

- Stan pacjenta stale się pogarszał, ostatecznie z poważną niewydolnością wątroby przewieziono go do Pomorskiego Centrum Toksykologii w Gdańsku - mówi dr Wojciech Waldman, wojewódzki konsultant w dziedzinie toksykologii, kierujący PCT. - Dla ratowania życia chorego trzeba było przeprowadzić aż pięć albuminowych dializ wątroby. To bardzo kosztowny zabieg (jedna dializa kosztuje 14 tys. zł). Na szczęście udało się zatrzymać dramatycznie postępującą chorobę - dodaje.

Równocześnie lekarze próbowali znaleźć "wroga", który zaatakował wątrobę studenta. Kolejno eliminowano potencjalne przyczyny - zatrucie, urazy, inne choroby. Pacjent kategorycznie zaprzeczał, by brał jakiegolwiek leki i szkodliwe preparaty"...

Więcej szukaj pod adresem ,który jest wyżej.
A jednak reklamy w tekście kompromitują!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
mojtrening.pun.pl poxilina wrocław Dźwirzyno wakacje materac janpol podologia mobilna szkoleniabiz.pl