#1 2006-10-13 12:44:56

młody43

nowy na forum

Skąd: AMATOR
Zarejestrowany: 2006-09-10
Posty: 16
Punktów :   

dieta na zime

zna ktoś jakąś diete na zime tzn, taką żeby nie przytyć za bardzo ale utrzymać wage?

Offline

 

#2 2006-10-13 12:48:31

 admin

Administrator

Zarejestrowany: 2006-08-30
Posty: 1406
Punktów :   
WWW

Re: dieta na zime

Jeśli chcesz zachować wagę i nie przytyć w zime za bardzo to polecam diete która pomoże Ci schudnąć ok 1 kg tygodniowo. Normalne zebedziesz tył więc dla równowagi utrzymasz swoją średnią wage.
Jest to dieta z przetworów które są przy tym zdrowe a jedzone w okresie zimy pomogą utzrymać takąze zdrowie

Dieta z przetworów w łatwy sposób pozwala schudnąć około 1 kg w ciągu 10 dni. Jest bardzo smaczna i bogata w składniki mineralne, witaminy i błonnik. Niedroga, bazuje na dobrodziejstwach lata, produkty potrzebne do jej przygotowania można znaleźć we własnej spiżarni lub piwnicy.
Powidła, dżemy, koncentraty, kompoty, warzywa, grzyby, owoce mrożone oraz soki: malinowy, z czarnego bzu, z jagód sprawiają, że przy 5 posiłkach dziennie nikt nie powinien odczuwać głodu. Należy wypijać 1,5-2 l wody mineralnej niegazowanej, herbat ziołowych lub owocowych dziennie.

Trwa: 10 do 24 dni.

Odchudza: około 1 kg w ciągu 10 dni.

Można ją powtarzać: co 1-2 miesiące.

Polecana: Wszystkim dorosłym, zdrowym osobom.

Niewskazana dla: dorastającej młodzieży, kobiet ciężarnych i karmiących.

Szczególnie bogata w: witaminy A, E, C z grupy B, potas oraz błonnik.

Dzienna dawka kalorii: około 1200.

Zakupy do diety z przetworów: powidła śliwkowe, jogurt morelowy, przecier pomidorowy, grzybki marynowane, przecier jabłkowy, jogurt naturalny bez cukru, jagody mrożone, papryka zielona, kisiel porzeczkowy, filet z morszczuka lub mintaja, powidła truskawkowe, ciasto drożdżowe, ryż pełnoziarnisty, pierś z indyka bez skóry, cukinia, fasolka szparagowa, biszkopcik, schab, galaretka wiśniowa, szynka z indyka, truskawki mrożone, sucharek bez cukru, sok z czarnego bzu, dynia konserwowana, sok malinowy, bakłażan, papryka czerwona.
Plan diety

1 Dzień

I Śniadanie 305 kcal
Kanapka z dwóch kromek chleba pełnoziarnistego, posmarowanego dwiema łyżeczkami niskokalorycznej margaryny, 50 g powideł śliwkowych, bawarka na mleku 0% (100 ml), bez cukru.

II Śniadanie 115 kcal
Jogurt morelowy 1,5% (150 ml) i jeden biszkopcik.

Obiad 440 kcal
Talerz zupy pomidorowej (z własnego przecieru pomidorowego) z makaronem (250 ml), schab gotowany w warzywach (150 g), ziemniaki gotowane (150 g), grzybki marynowane (100 g), szklanka zielonej herbaty bez cukru.

Podwieczorek 121 kcal
Galaretka wiśniowa (150 g).

Kolacja 250 kcal
Dwa naleśniki z przecierem jabłkowym, szklanka herbaty bez cukru.


Plany treningowe http://treningi.blox.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
roll-up kamery nad morzem