Forum kulturystyczne. Dieta, siłownia, zdrowie, porady

Forum otwarte dla każdego


#1 2009-06-15 17:21:08

GigitalMen

nowy na forum

Zarejestrowany: 2009-06-15
Posty: 13
Punktów :   

czy kratyna powoduje skutki uboczne w organiźmie?

Wypowiedzi z forum na temat kreatyny....



Mam pytanie... Trenuję dopiero od 2 miesięcy i nie jestem do końca zorientowany w pewnych rzeczach.... a mianowicie : Dlaczego wszędzie pisze się ,że kreatyna nie powoduje żadnych skutkow ubocznych i jest bezpieczna a na każdym opakowaniu psize ,że nie ejst to produkt dla dzieci i MŁODZIEŻY .... jeżeli to ejst bezpieczne to dlaczego nie jest dla młodych ludzi ? ... I jescze jedno : ile czasu kreatyna jescze działa po zakończeniu jej brania ... Z tego co wiem to powiinna mi spaść masa a tu nic . Brałem ją równy miesiąc i jestem już 22 dni po jej odstawieniu i masa wogóle mi nie spadła chociaz przez ten miesiac przybylo mi 8 kg ... poza tym cały czas rosne na masie ... Nie wiem czy kreatyna jescze siedzi w mieśniach . ????????????


witam
wiec ja nic zlego nie slyszalem o kreatynie jezeli zla rzecza jest przyrost masy:)kreatyna zatrzymuje wode w miesniach wiec nalezy jej spozywac duzo,jezeli Ci masa pozniej nie spadla to super bo w moim przypadku byl to duzy spadek,kreatyna zawsze jest w miesniach lecz po skoczeniu cyklu nie wystepuje juz w takich ilosciach,pozdrawiam


Kreatyny nie powinni brać ludzie poniżej 19'go, 20'go roku życia (nad czym ubolewam ), bo może siąść na nereczki. Potem można już brać bez obaw...


Witam !!!
Jak masz 18 lat to już możesz spokojnie brać kreatynę , pamiętaj jednak że w czasie cyklu kreatynowego powinieneś pić bardzo dużo wody nawet 5 litrów dziennie....


co do samego brania to wiem wszystko... kofeina ,woda i inne watki...

a