#1 2009-05-05 17:59:26

 admin

Administrator

Zarejestrowany: 2006-08-30
Posty: 1406
Punktów :   
WWW

Ultimate Nutrition Amino 2002 330tab

http://sklep.fbb.pl/s_img//ultimate/m/tnAmino_2002_330tab.jpegUltimate Nutrition Amino 2002 to nowoczesna odżywka aminokwasowa firmy Ultimate. Ultimate Nutrition Amino 2002 oferuje najwyższej jakości hydrolizat białka serwatkowego z mikro i ultrafiltrowanym koncentratem serwatki za wyjątkowo niską cenę!

Aminokwasy

to drobne cząsteczki biologiczne, które wchodzą w skład większych jednostek jakimi są białka. Organizm pozyskuje niezbędne aminokwasy trawiąc białka pokarmowe. Proces ten jednak jest powolny i kosztowny energetycznie. Dlatego też, w pewnych sytuacjach fizjologicznych szybkie uzupełnienie aminokwasów staje się bezwzględną koniecznością!

Białka mięśniowe

rozbijane są do postaci aminokwasów przez enzymy, które niszczą białka do chwili, gdy w ich otoczeniu wzrośnie stężenie wolnych aminokwasów. Wysokie stężenie wolnych aminokwasów w komórkach mięśniowych pozbawia enzymy aktywności katabolicznej. Można podnieść poziom wolnych aminokwasów w komórkach mięśniowych i zahamować katabolizm, łykając tabletki hydrolizatów białkowych.

Hydrolizaty białkowe

to nic innego jak strawione laboratoryjnie białko - rozłożone na aminokwasy. Hydrolizaty białkowe działają antykatabolicznie i anabolicznie (poprawiając na plus bilans azotowy) oraz przyspieszają regenerację powysiłkową. Natomiast pewne aminokwasy, pochodzące głównie z hydrolizatów białek serwatkowych, wykazują aktywność hormonalną - nasilają anabolizm, potęgują rozpad tkanki tłuszczowej, wzmacniają układ odpornościowy oraz łagodzą bóle przeciążeniowe. Takie właśnie działanie zapewnia suplementacja Ultimate Nutrition Amino 2002

Aminokwasy serwatkowe

najczęściej stosowane są przed i po wysiłku oraz przed snem i po przebudzeniu, dla łagodzenia katabolizmu wysiłkowego i poabsorbcyjnego (nocnego). Jeżeli równocześnie z suplementacją whey amino stosuje się aminokwasy BCAA, wówczas aminokwasy serwatkowe stosowane są przed posiłkami jako uzupełnienie aminokwasów w posiłku.

Ile właściwie potrzeba nam białek i gdzie ich szukać?

Żaden zawodowy sportowiec nie wie aż tyle o odżywianiu, co kulturysta, ponieważ żadna inna dyscyplina sportu nie wymaga tak precyzyjnego odżywiania. Jakość i produktywność treningu kulturysty jest odzwierciedleniem jego stanu odżywienia, zajmowane miejsca na zawodach są bezpośrednim rezultatem strategii żywieniowej! Tak więc prawidłowa dieta jest kluczem do sukcesu! Spośród trzech głównych składników odżywczych (węglowodanów, tłuszczów i białek) najważniejsze dla kulturysty są białka. Tylko białka stają się częścią struktury komórek mięśniowych biorąc udział w tworzeniu nowych mięśni. Podstawowa zasada osiągnięcia stanu anabolicznego brzmi: zdolność przyrastania masy mięśniowej zależy od powstania dodatniego bilansu energetycznego. Innymi słowy,poprzez zwiększenie dziennego spożycia kalorii! Ale nie myśl, że możesz jeść mnóstwo kalorii z węglowodanów i tłuszczów. Nie tędy droga! Musisz dostarczać swojemu ciału przynajmniej 2 gramy białka na kilogram beztłuszczowej masy ciała, jeśli chcesz,by Twoje mięśnie się powiększały.

A co z węglowodanami i tłuszczami?

Nie oznacza to jednak, całkowitego ograniczenia ich w naszym jadłospisie! Węglowodany są najważniejsze, gdyż są głównym źródłem energii dla treningu siłowego. Ponadto węglowodany pobudzają wydzielanie insuliny, popularnego hormonu anabolicznego. Insulina ułatwia wchodzenie aminokwasów powstałych z białek do komórek mięśniowych. Gdy stężenie insuliny jest zbyt niskie, jak podczas diety wysokotłuszczowej lub niskowęglowodanowej,< i>aminokwasom trudniej jest dostać się do komórek mięśniowych. Przed zawodami Białka też mogą być źródłem energii służącej do wspomożenia treningu. Np. aminokwasy o rozgałęzionym łańcuchu (BCAA) są zużywane przez tkankę mięśniową i mogą zostać w wątrobie przekształcone w cukier. BCAA są szczególnie ważne podczas stosowania niskotłuszczowej i niskowęglowodanowej diety, by odchudzić się przed zawodami. Gdy zjada sie mało węglowodanów, spada stężenie glikogenu w mięśniach i organizm sięga po inne źródła energii. Jeśli zapasy glikogenu za bardzo się wyczerpią lub będą niskie przez trzy dni, organizm zaczyna spalać aminokwasy rozgałęzione BCAA. Jeśli nie chcesz, by Twoje ciało karmiło się własnymi mięśniami - co często ma miejsce przed zawodami, musisz zwiększyć spożycie białka do 3-4g na kilogram beztłuszczowej masy ciała. Przed zawodami dwa gramy nie wystarczą!

Hierarchia białek

Wszystko zaczyna sie od jakości spożywanych białek i zdolności do ich wchłaniania w organizmie. Oto idealny przepis : 180g białka dziennie podzielone na 6 posiłków - 30 g białka na jeden posiłek. Białka pochodzącego z ryb, kurcząt, chudego mięsa lub białka jaj. Na temat idealnego suplementu białkowego toczy się ostra debata, serwatka czy mleko i jaja? Serwatka zawiera więcej BCAA i glutaminy, niż mleko i jajka, ale jest także droższa. Jeśli stać Cię na większy wydatek, serwatka ma wiele zalet. Firmy produkujące suplementy używają filtrowania, jak i niskich temperatur, by uzyskać białko z serwatki zawierające więcej czystego białka. Proszek białkowy pochodzący z jajek i mleka często powstaje przy użyciu wysokich temperatur, dzięki czemu substancja wyjściowa ulega sproszkowaniu. Proces ogrzewania może niszczyć część białek, podobnie jak gotowanie niszczy część białek w produktach, które spożywasz. Ostatnim elementem w hierarchii białek jest stosowanie BCAA i glutaminy. BCAA pobudzają syntezę białek i chronią przed lub spowalniają rozpad białek. Cztery gramy BCAA przed i po treningu będzie działać zarówno przed zawodami, jak i poza sezonem.

Glutamina jest aminokwasem względnie egzogennym, który pobudza przyrost mięśni. Dieta wysokobiałkowa generalnie dostarcza to, czego potrzeba organizmowi. Jednakże w warunkach silnego stresu, intensywnego treningu lub diety niskotłuszczowej może zajść potrzeba dodatkowego uzupełniania glutaminy w ilości 15-25g dziennie. Ten zastrzyk glutaminy sprawi, że poczujesz dużą różnicę w samopoczuciu i wyglądzie przed i po ekstremalnym treningu. Podanie odżywki o dużej zawartości aminokwasów o rozgałęzionych łańcuchach BCAA połączone ze stosunkowo wysoką podażą węglowodanów może spowodować dramatyczne zmniejszenie się ilości tkanki tłuszczowej przy zachowanej wydolności fizycznej.

Porcja odżywki aminokwasowej Ultimate Nutrition Amino 2002 :

    * 3 tabletki

Aminokwasy w jednej porcji odżywki aminokwasowej Ultimate Nutrition Amino 2002 :

    * Kalorie - 24
    * Białko - 6 g

Profil aminokwasowy jednej porcji odżywki aminokwasowej Ultimate Nutrition Amino 2002 :

    * L-Leucine - 650 mg
    * L-Isoleucine - 392 mg
    * L-Valine - 372 mg
    * L-Lysine - 575 mg
    * L-Threonine - 418 mg
    * L-Methionine - 129 mg
    * L-Phenylalanine - 189 mg
    * L-Tryptophan - 118 mg
    * L-Arginine - 157 mg
    * L-Aspartic Acid - 326 mg
    * L-Cystine/Cystein - 99 mg
    * L-Alanine - 310 mg
    * L-Glutamic Acid - 1122 mg
    * L-Glycine - 140 mg
    * L-Histidine - 117 mg
    * L-Proline - 396 mg
    * L-Serine - 327 mg
    * L-Tyrosine - 163 mg


Plany treningowe http://treningi.blox.pl

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
darmowe forum dobra strona