#1 2011-08-05 14:45:05

franeksiedem

nowy na forum

Zarejestrowany: 2011-08-05
Posty: 6
Punktów :   

Białko + kreatyna

Witam,

Nie jestem wielkim specjalistą w dziedzinie ćwiczenia na siłowni (ćwiczę od jakiś 2 lat z przerwami), więc chciałbym uzyskać radę eksperta - tutaj na pewno takich jest wielu 

Chciałbym przedstawić swój trening, dietę oraz napisać jakie biorę odżywki i proszę o komentarz co zmienić żeby były lepsze efekty - z góry bardzo dziękuję za wszystkie rady!

CELE: DUŻE przybranie masy + zrzucenie brzucha i wyrzeźbienie kratki

ODŻYWKI: BIAŁKO80 + KREATYNA (wcinam tak jak jest napisane na opakowaniu), około 4litry wody mineralnej dziennie

TRENING:
W każdym dzień osobna partia ciała w kolejności: PLECY-TRICEPS-NOGI-BARKI-KLATA-BICEPS. Robię po 3 ćwiczenia po 6 serii każde 6-8 powtórzeń, duże ciężary. Dodatkowo biegam około 30 minut dziennie średnim tempem i robię A6W. Ćwiczę 2-3 dni po rząd następnie robię dzień przerwy i kontynuuję trening.

ODŻYWIANIE:
Jem 4 posiłki dziennie. Duże urozmaicone śniadanie, następny obiad złożony głównie z węglowodanów, po treningu spory obiad głównie białkowy i kolacyjka, czyli jakieś kanapeczki, jogurty itd (nie jem po godzinie 18:00). Wszystkie posiłki są bardzo duże.

DODATKOWE INFO:

WIEK: 23 lata
WZROST: 191 cm
WAGA: 85 kg
BICEPS: 35 cm
KLATA: 102 cm
BRZUCH: 90 cm
UDO: 50 cm
ŁYDKA: 39 cm
SZYJA: 39 cm

Bardzo dziękuję za wszelkie komentarze i uwagi!

Offline

 

#2 2011-08-05 21:55:52

 Saviola

Moderator działu TRENING

Zarejestrowany: 2009-07-23
Posty: 641
Punktów :   10 
Jaka dieta?: masa!

Re: Białko + kreatyna

1 muszę powiedzieć ze dieta strasznie lipna, kanapeczki i jogurty to nie jest zaden posiłek,
2 robienie masy i jednoczesna redukcja nie idą w parze, lecz biorąć pod uwagę fakt że dopiero zaczynasz przygodę z siłownią to przy dobrej misce jest to możliwe
3 nie jedzenie po 18 dla osoby ćwiczącej na siłowni to głupota, chyba że idziesz spać o 19 to tak, jesli dobrze się odżywia przez cały dzień to spokojnie można zjeść ostatni posiłek o 21 nawet tym bardziej że napędzasz metabolizm ćwicząc na siłowni i z tego co widzę jeszcze biegając
4 na masie nie trzeba tyle biegać jak chcesz robić jakościówke to wystarczy 3x30 minut tygodniowo, jeszcze się nabiegasz na redukcji
5 dieta może być np tak
    I jajecznica + płatki owsiane + orzechy
    II kasza gryczana/ryż brązowy/ + pierś z kurczaka/pierś z indyka + oliwa z oliwek + warzywa
    III (załóżmy przedtreningowy ziemniaki + ryba + warzywa
    1V (po treningowy) ryż biały + kura + warzywa
    V twaróg/ryba/jajka + warzywa + oliwa


to tylko tak przykładowo z dietą spokojnie możesz sam modyfikować ustalac pod siebie
6 trzymając dobrze dietę raz na tydzień można sobie pozwolić na jeden posiłek oszukany i opierdzielić jakiegoś cheat meala tj pizza, kebab itp bez żadnych wyrzutów sumienia


getbig or die trying
Poradnik kulturysty <---sprawdź to! %-)))

Offline

 

#3 2017-05-08 14:48:57

knall

częsty bywalec

Zarejestrowany: 2017-05-08
Posty: 93
Punktów :   

Re: Białko + kreatyna

Podejrzałam twój post, wykorzystam rady dla siebie




weblink

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
polczyn-zdroj.szamba-z-certyfikatem.pl 73.Dublin Music Festival ważna strona pomniejszacz zdjęć noclegi w Darłowie materace hilding turnusy odchudzające www.neonex.pl